Klik op het onderwerp waar je een vraag over hebt. Andere vraag? Mail ons. Vermeld je gebruikersnaam als je al een account bij ons hebt!

Hoe kan ik de pianolessen volgen? Bovenaan vrijwel elke en onderaan elke pagina op onze website (op oude apparaten soms alleen onderaan) zie je altijd de knop START. 

Klik erop om naar jouw START-pagina te gaan. 

Daar kun je inloggen (of uitloggen als je op een ander apparaat de lessen wilt volgen). 

Als je ingelogd bent vind je er al je lessen. Ook kun je zien hoe ver je bent gevorderd.

Lukt inloggen niet?

Gebruikersnaam en wachtwoord zonder spelfouten ingevoerd? Sta je niet nog op een ander apparaat ingelogd? Klik dan hier om de support te mailen en vermeld je gebruikersnaam en dat je niet kunt inloggen!

Aan welke eisen moet mijn instrument voldoen? Is een keyboard genoeg? Welke (digitale) piano raden jullie aan?

Antwoorden op dit soort vragen vind je in dit artikel. Maar een simpel keyboard (minimaal 49 toetsen en bij voorkeur met een sustain pedaal) is genoeg voor de Beginnerscursus.

Heb je al een account bij ons? Bestel dan voortaan op het mailadres waarop je bij ons geregistreerd staat. Nieuwe aankopen worden dan automatisch aan je bestaande account toegevoegd. Zo hou je alles netjes bij elkaar. 

Nieuw mailadres? Geef het door aan onze support (zie knop hierboven en onderaan). Zo worden onze mails voortaan naar je nieuwe adres gestuurd maar heb je toch maar 1 account onder je oude mailadres.

Hoe kan ik betalen? In onze beveiligde webshop kun je betalen met iDeal, creditcard, PayPal, Bancontact/Mr.Cash en door middel van overschrijving.

KAN IK OOK HET GELD OVERMAKEN?

Ja, maar je moet wel gewoon via deze website bestellen en dan bij betalingswijze kiezen voor overmaking. Bij deze wijze van betalen kan het enkele dagen duren voor uw aanschaf verwerkt is.

Er zijn zoveel verschillende apparaten, besturingssystemen en browsers dat het lastig voor ons kan zijn je met technische problemen te helpen. Gelukkig komt dit zelden voor en meestal is…

  • het verversen van de pagina;
  • of het afsluiten en opnieuw starten van de browser;
  • of het herstarten van de computer, tablet of smartphone;
 
voldoende.

Verder kun je de situatie testen in een andere browser. Er zijn veel soorten browsers, met elk hun eigen voor- en nadelen. Zoals Safari, Chrome, Firefox, Opera, Edge. Onderzoek zelf of het wisselen van browser een oplossing betekent.

En natuurlijk altijd even kijken of je internetverbinding goed werkt – bijv. door een andere site te openen.

Nog steeds vragen?

Klik hier om te mailen naar onze support afdeling.

Vaak zie je bij online lessen dat je levenslang toegang krijgt. Lijkt handig, maar het gebrek aan een ‘stok achter de deur’ resulteert in de praktijk alleen maar in uitstel. Dus geven wij 5 jaar toegang. Blijk je langer nodig te hebben dan voegen wij er, indien mogelijk, op verzoek enkele jaren aan toe.

Bij ons krijg je een 14-dagen ‘niet goed, geld terug’ garantie. Of je kunt binnen die termijn kosteloos omruilen voor een andere cursus of ander pakket. Wat jij wil. Wij willen blije cursisten.